» »

Kateri avto za daljše tripe po Evropi in jugu

Kateri avto za daljše tripe po Evropi in jugu

«
1
2

wcpapir ::

Pozdravljeni,
2 meseca že ždim na avto net, preiskušam, se odločam a ne pridem do konca. Iščem avto, tretji pri hiši, ker nimamo nobenega primernega doma za daljše tripe po Evropi in balkanu.

2 odrasla 2 otroka in prtljaga.

Budget je 20.000-lahko se še stegnem dodatnih 5k več pa ne ker bo tretji avto pri hiši in ne bo v vsakodnevni uporabi.

Nekih zahtev nimam, vozimo različne avtomobile, različno obarvan je tudi vozni park in se lahko prilagodimo mi avtu pri količini prtljage itd.

V ožjem izboru so na začetku bili: a6, a4, superb, arteon, x5, ford ranger.

Pri A6 je izbira velika za okoli 20 ali malo več že dobiš c8 model z virtual števci, radarjem, avtomatski menjalnik, dobri sedeži itd. tako da je še vedno na 1. mestu izbire. A4 dobiš ceneje boljši letnik a moraš bolj potrudit, da najdeš boljšo opremo. Arteon = Passat ki je sicer ok a je cena kar visoka za passata, moram izračunati koliko stane uvoz iz DE, ker so cca 4-5k cenejši. x5 bo za ta denar slabo opremljena, ranger pa ima probleme z 2.2 motorji.

Pri x5 me najmanj skrbi mehanika, ker smo že v preteklosti imeli bmwje in vsakega dali pri nakupu mehaniku, ki je dal motor ven ter pozamenjal vse kar bi lahko šlo v naslednih 100k in je načeloma to pilo vodo, vsi so prilezli čez 500k brez večjih posegov, cena takega posega pa je bila max na f11 1300eur. Ima ranger 2.2 znane težave, ki jih je možno preventivno odpraviti ?

Tukaj je še A5, ki ima super uporaben prtljažni prostor, saj se odpira kot pri arteonu in nam to zadošča...

Vedno ko kupim dizla, dam podret motor in obnovim cp4 pumpo in ostale zadeve, ki lahko pripeljejo do težav, a za VAG grupo ne poznam mojstrov, kaka priporočila ?

Ring0Ruin ::

wcpapir je izjavil:

Pozdravljeni,
2 meseca že ždim na avto net, preiskušam, se odločam a ne pridem do konca. Iščem avto, tretji pri hiši, ker nimamo nobenega primernega doma za daljše tripe po Evropi in balkanu.

2 odrasla 2 otroka in prtljaga.

Budget je 20.000-lahko se še stegnem dodatnih 5k več pa ne ker bo tretji avto pri hiši in ne bo v vsakodnevni uporabi.

Nekih zahtev nimam, vozimo različne avtomobile, različno obarvan je tudi vozni park in se lahko prilagodimo mi avtu pri količini prtljage itd.

V ožjem izboru so na začetku bili: a6, a4, superb, arteon, x5, ford ranger.

Pri A6 je izbira velika za okoli 20 ali malo več že dobiš c8 model z virtual števci, radarjem, avtomatski menjalnik, dobri sedeži itd. tako da je še vedno na 1. mestu izbire. A4 dobiš ceneje boljši letnik a moraš bolj potrudit, da najdeš boljšo opremo. Arteon = Passat ki je sicer ok a je cena kar visoka za passata, moram izračunati koliko stane uvoz iz DE, ker so cca 4-5k cenejši. x5 bo za ta denar slabo opremljena, ranger pa ima probleme z 2.2 motorji.

Pri x5 me najmanj skrbi mehanika, ker smo že v preteklosti imeli bmwje in vsakega dali pri nakupu mehaniku, ki je dal motor ven ter pozamenjal vse kar bi lahko šlo v naslednih 100k in je načeloma to pilo vodo, vsi so prilezli čez 500k brez večjih posegov, cena takega posega pa je bila max na f11 1300eur. Ima ranger 2.2 znane težave, ki jih je možno preventivno odpraviti ?

Tukaj je še A5, ki ima super uporaben prtljažni prostor, saj se odpira kot pri arteonu in nam to zadošča...

Vedno ko kupim dizla, dam podret motor in obnovim cp4 pumpo in ostale zadeve, ki lahko pripeljejo do težav, a za VAG grupo ne poznam mojstrov, kaka priporočila ?


Do destinacije vlak/avion, tam vzames rent-a-car.

Balkan je pa dovolj blizu, da ne rabis zanj posebaj avtomobila, celo Evropa je dovolj blizu, poznam druzino, ki so sli do Portugalske z avtom.

Zracunaj si koliko te stane dodaten namenski avto in za koliko casa si lahko, za ta denar, najbolj primernega za destinacijo sposodis na destinaciji.

Preprosto nima smisla kupovati dodaten avto samo zaradi tega. Pa se ukradejo ali poskodujejo ti ga lahko.

Je pa res, da marsikdo nalozi zeni, kako rabi nov avto ob raznih priloznostih.

Recimo, ko dobijo otroka (vcasih se nas je 5 lahko vozilo v Yugotu, danes so zene tako neumne, da se jim da naloziti, da se to ne da vec, ker nima neki-flex).

Izgovor "potovanje" se nisem slisal, tako, da si inovativen.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ring0Ruin ()

WizzardOfOZ ::

Mi smo šli (sicer samo 2 odrasla in en otrok) na tak roadtrip po celem balkanu s Subaru Foresterjem. 2.0 bencinar, brez turbine,..., vrednim nekje 2000EUR. Avto je brez problema zdržal vse napore, pa je bilo tudi kar nekaj vožnje po makadamih in kolovozih.
Isti avto je zdržal potem tudi roadtrip v Maroko in nazaj (od ljubljane do gibraltarja in potem s trajektom v ceuto in naprej v maroko, pa potem ista pot nazaj.
V obeh roadtripih sem samo 2 gumi zluknjal v Maroku, to je bilo pa vse od napak. Ampak to se ti tudi doma na naših "samajama" cestah lahko zgodi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Za družinske izlete rent-a-car.

Za drugačne izlete pa osebno gledam ioniq 5 ali kia ev6.

wcpapir ::

@Ring0Ruin

Rabim. Doma imamo teslo 3, terenca ki ga sicer uporabljam za v službo in teren ampak ima MT gume in dalec z njim ne bom hodil. Tourana pa prodajem tako da rabim menjavo. Touran je sicer ok za vse to ampak 1.6 tdi je podhranjen in neroden za daljše poti ni ne miš ne tič.

pegasus je izjavil:

Za družinske izlete rent-a-car.

Za drugačne izlete pa osebno gledam ioniq 5 ali kia ev6.

Ev odpade za 3000km pot, razlog je vrjetno očiten. Ga imamo in do 1000km v eno smer ne razmisljam da bi sel z drugim. Kaj več pa bi rad da se ne ukvarjam z avtom ampak še s čim drugim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: wcpapir ()

Dionis ::

Zanimiv izbor avtomobila za tretje in za take namene, tako kot je že predhodnik rekel.

Sam bi se sicer izognil Fordu, razen če boš vozil po kakšnem slabem makemdamu. To ja zame osebno relativno neudoben avto, sploh za daljše razdalje. Ker z vsemi ostalimi naštetimi bo voznja neizmerno bolj udobna. Seveda, če ne bo terenske vožnje.

Midva sva šla s partnerko lani na 2 tedenski roadtrip po Bosni in Črni Gori z Arteonom in nisem imel nobenih težav. Tistih stereotipnih zadev o kraji in nekem namernem poškodovanju (praske) ni bilo. Midva sva naredila cirka 150-250km na dan in prespala vsak večer na naslednji destinaciji. Sem pa res gledal, da je prenočišče imelo privat parkirišče in da ga nisem puščal ponoči kje v kakšni temni ulici.

Sam bi spet gledal tako, da ima čimveč asistenčnih sistemov vsekakor z avtomatskim menjalnikom. To si izredno olajšaš vožnjo in udobje. A6 in X5 sta podoben rang. Zame kar drag špas za tretji avto. Ker servisi in zavarovanje za tole ni poceni. Morda bi šel v tvojem primeru najraje s Superbom. Ima tudi večji prtljažnik kot Arteon. Pa če se prav spomnim, gre tudi pri limuzini s steklom vred prtljažnik gor. Vsaj na starejših je bilo tako.
Pa če greš s Superbom/Arteonom, bi morda gledal na 2.0 150KM, ki je najbolj zanesljiv motor v tej grupi.

pegasus ::

wcpapir je izjavil:

Ev odpade za 3000km pot, razlog je vrjetno očiten. Ga imamo in do 1000km v eno smer ne razmisljam da bi sel z drugim. Kaj več pa bi rad da se ne ukvarjam z avtom ampak še s čim drugim.
Zanimivo, lahko poveš več? Ker meni se Ev zdi edina smiselna izbira za vse kar je več kot 300km, še posebej za 3000+km tripe.

nejc_nejc ::

Mislim, da malo kompliciraš.
Sicer pa:
Ali bos spal v hotelih
Kampih
Boš srfe sabo vlacil
Spal v avtu
.
.
.
kje in s kom si ze sploh bil in kakšne izkušnje imaš.

Pithlit ::

Avtodom kup.

Eni si pa res prav znate probleme delat tm kjer jih ni.
Life is as complicated as we make it...

Nikonja ::

Plačevat servise, zavarovanje... za avto katerega rabiš parkrat na let, je iskreno zanimiv način metanja denarja.

tony1 ::

Če ga imaš, te pač tišči v žepu in ga moraš zapraviti. Bolje kot za droge in babe. Ne?

Ales ::

Ne!

:D

kingsix ::

Vse kar ima kakršnokoli povezavo z VW se bi jaz izogibal na polno.
Enostavno zato ker so nezanesljiv crap.

waters ::

Prepotovali smo (2+2)deset let nazaj 3x Grčijo, Turčijo do Sirije,Bolgarijo, Španijo, Portugalsko, Italijo s Sicilijo. Nazadnje Romunijo. Vedno dizel, s kufrom na strehi. Spali od kempov, do hotelov...pa na divje. Do Maltije v Turčiji vozili cca 100 km po makadamu. V začetku Renault Megane, potem Škoda Octavia, Romunija s Passatom. Vsi avti so bili od novih do max 150.000 km. Megane pa 230.000. Vedno, pa sem jih vozil od samega začetka. Upam, da ti je kaj v pomoč.

tilen03 ::

Ford Ranger za tretji avto, ki bo uporabljen za "daljše tripe po Evropi in jugu". :D Ne pozabi na G Wagon ali Range Roverja! Če ne druzga, poglej še John Deere 8R 340.



Za vsak slučaj, da ne bo problemov po makedamu.

zobnik ::

Moje želje, če bi lahko in bi mi zdravje dopuščal, lani vsaj 10x v Italiji, to je le pol ali 1-2 ure čez mejo za 1 dan....da vsaj mal vidim, občutim....so pa inšpektorji povsod ki preganjajo avtodomarje, no zadnje čase tud kombije, in ostale ki spijo v avtu.

wcpapir ::

pegasus je izjavil:

wcpapir je izjavil:

Ev odpade za 3000km pot, razlog je vrjetno očiten. Ga imamo in do 1000km v eno smer ne razmisljam da bi sel z drugim. Kaj več pa bi rad da se ne ukvarjam z avtom ampak še s čim drugim.
Zanimivo, lahko poveš več? Ker meni se Ev zdi edina smiselna izbira za vse kar je več kot 300km, še posebej za 3000+km tripe.

Ta teden sem bil 2x v LJ s teslo iz MB. Startal nisem s polno ker je bilo nenapovedano. Vedno sem pp poti iskal polnilnico, na 3000km tripu pa mi ne rečt, da se ne ukvarjaš z avtom, ker se že če greš iz MB v KP na kavk. Predpostavljam, da ne štartam s polnim ker ne vem naslednji dan če bom potreboval ali ne in, da ne bom jedel v Tušu ker je pač blizu SC ampak bom skočil kam drugam.

To klobasanje je odveč ker živim z EV in je dober do šihta ter nazaj in za vsakodnevne opravke do 200km v eno smer v kolikor veš dan prej kam greš.

Dionis je izjavil:

Zanimiv izbor avtomobila za tretje in za take namene, tako kot je že predhodnik rekel.

Sam bi se sicer izognil Fordu, razen če boš vozil po kakšnem slabem makemdamu. To ja zame osebno relativno neudoben avto, sploh za daljše razdalje. Ker z vsemi ostalimi naštetimi bo voznja neizmerno bolj udobna. Seveda, če ne bo terenske vožnje.

Midva sva šla s partnerko lani na 2 tedenski roadtrip po Bosni in Črni Gori z Arteonom in nisem imel nobenih težav. Tistih stereotipnih zadev o kraji in nekem namernem poškodovanju (praske) ni bilo. Midva sva naredila cirka 150-250km na dan in prespala vsak večer na naslednji destinaciji. Sem pa res gledal, da je prenočišče imelo privat parkirišče in da ga nisem puščal ponoči kje v kakšni temni ulici.

Sam bi spet gledal tako, da ima čimveč asistenčnih sistemov vsekakor z avtomatskim menjalnikom. To si izredno olajšaš vožnjo in udobje. A6 in X5 sta podoben rang. Zame kar drag špas za tretji avto. Ker servisi in zavarovanje za tole ni poceni. Morda bi šel v tvojem primeru najraje s Superbom. Ima tudi večji prtljažnik kot Arteon. Pa če se prav spomnim, gre tudi pri limuzini s steklom vred prtljažnik gor. Vsaj na starejših je bilo tako.
Pa če greš s Superbom/Arteonom, bi morda gledal na 2.0 150KM, ki je najbolj zanesljiv motor v tej grupi.

A6 in x5 sta podoben rang le da je a6 bolje opremljen in cca 5 let novejši za ta denar ja.

Malo me moti pri rabljenih IC vozilih, da moraš radar in lane asist preverjat če ima...pri Tesli 3 točno veš kaj ima že v štartu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: wcpapir ()

pegasus ::

wcpapir je izjavil:

na 3000km tripu pa mi ne rečt, da se ne ukvarjaš z avtom, ker se že če greš iz MB v KP na kavk.
Avto voziš? Torej se ukvarjaš z njim. FSD še ne obstaja dovolj dober. Če se nočeš ukvarjat z avtom, izberi javni promet ali taksi.
In ukvarjanja z ev je na dolge razdalje manj, ker ga enostavno daš polniti čez noč v prenočišču.

bbbbbb2024 ::

wcpapir je izjavil:

Pozdravljeni,
2 meseca že ždim na avto net, preiskušam, se odločam a ne pridem do konca. Iščem avto, tretji pri hiši, ker nimamo nobenega primernega doma za daljše tripe po Evropi in balkanu.

2 odrasla 2 otroka in prtljaga.

Budget je 20.000-lahko se še stegnem dodatnih 5k več pa ne ker bo tretji avto pri hiši in ne bo v vsakodnevni uporabi.


Uvoziš BMW 320d, iz Nemčije, preko znanih BMW uvoznikov. Pogledaš na https://www.autoscout24.de/
Dobiš avto zgodovino preko uvoznika. Tako jaz delam že 10+ let. T.j. kupujem rabljene BMWje.

Skrajni km, kar še kupim na daljavo, je nekje 120.000km. V praksi jaz kupujem 40.000km, tudi 30.000km. Obstajajo tudi z manj km, samo potem ni dovolj velikega padca cene.

mr_chai ::

Raje vrži teh 25k v S&P 500. Bi znal bit na dolgi rok bolje.

wcpapir ::

Pithlit je izjavil:

Avtodom kup.

Eni si pa res prav znate probleme delat tm kjer jih ni.

Ideja niti ni tako nora, da ne bi o tem razmišljal. A za 20-25k ne dobiš praktično nič.

DamijanD ::

Če prav razumem bi na 1000km trip šel s Teslo. 3000km pa verjetno ni pot od A do B ampak "eurotrip", kar pomeni, da boš vsaj 2x spal nekje in posledično 3000km ne bo 3000 x 1 ampak bolj 1000km x 3, za kar pa praviš, da bi vzel teslo. Še bolj verjetno bo ta trip bolj 300-600 km x 6 tako da ne bi smelo biti težav. Ampak to je samo moje mnenje brez dejanskih izkušenj

wcpapir ::

Če grem 1x 1000km za en teden se pač potem 2x ustavim, če se bom vsak dan vozil je pa vsak dan scena iskati polnilnice in pot urejati glede na vozilo. Nehajte si metati pesek v oči, da lahko z EV greš normalno na daljšo turo po balkanu in te to ne obremenjuje, ker se bo vse vrtelo le okoli avtomobila in planiranja poti kje je kakšna polnilnica.

Furbo ::

Za tiste 2 tripa na leto, tedaj pač najemi en napol avtodom, pa je.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Motion ::

wcpapir je izjavil:

@Ring0Ruin

Rabim. Doma imamo teslo 3, terenca ki ga sicer uporabljam za v službo in teren ampak ima MT gume in dalec z njim ne bom hodil. Tourana pa prodajem tako da rabim menjavo. Touran je sicer ok za vse to ampak 1.6 tdi je podhranjen in neroden za daljše poti ni ne miš ne tič.

pegasus je izjavil:

Za družinske izlete rent-a-car.

Za drugačne izlete pa osebno gledam ioniq 5 ali kia ev6.

Ev odpade za 3000km pot, razlog je vrjetno očiten. Ga imamo in do 1000km v eno smer ne razmisljam da bi sel z drugim. Kaj več pa bi rad da se ne ukvarjam z avtom ampak še s čim drugim.

Kateri letnik pa je turan.
Se strinjam 1.6tdi 110km je podhranjen ko je avto poln (drgač je povsem dovolj). Jst sem mojo oktavijo remapal na 140km in je sedaj dovolj poskočna tudi ko je avto poln.

fikus_ ::

Odvisno, čer se voziš od prenočišča do prenočišča, je avtodom nepotreben, ali pa spiš v avtodomu in ne potrebuješ prenočišč.
Glede na začetno pisanje @wcpapir, koristijo prenočišča.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Motion ::

DamijanD je izjavil:

Če prav razumem bi na 1000km trip šel s Teslo. 3000km pa verjetno ni pot od A do B ampak "eurotrip", kar pomeni, da boš vsaj 2x spal nekje in posledično 3000km ne bo 3000 x 1 ampak bolj 1000km x 3, za kar pa praviš, da bi vzel teslo. Še bolj verjetno bo ta trip bolj 300-600 km x 6 tako da ne bi smelo biti težav. Ampak to je samo moje mnenje brez dejanskih izkušenj

Za teslo se boji da nebo pršla nazaj v enem kosu :)):))

Magic1 ::

Ne štekam cele teme. Ima Tourana, ki pa je kao prešvoh?!? Ali greš na easy roadtrip, ali dirkat z otroci po cesti? Ali boš rekel, da ni sposoben po omejitvah vozit? Če pa želiš nekaj večjega, bolj luksuznega in občutno močnejšega, si pa popolnoma falil denarno. Razumem samo, če ne zaupaš v ta avto, samo tega nisi omenil.
Druga opcija je nek močan kombi, samo te opcije tudi nisi omenil. Našteval si le naka močnejša jajca s še manjšim prtlažnikom od Tourana. Kaj je zdaj res potrebno za roadtrip?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

WizzardOfOZ ::

Če imaš EV, potem se moraš ukvarjat z avtom veliko več, kot če imaš ICE in na vsakih 800km v 5 minutah natočiš gorivo in se voziš naprej. Poleg tega balkan ni tako posejan z elektropolnilnicami kot pri nas.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

Magic1 je izjavil:

Ne štekam cele teme. Ima Tourana, ki pa je kao prešvoh?!? Ali greš na easy roadtrip, ali dirkat z otroci po cesti? Ali boš rekel, da ni sposoben po omejitvah vozit? Če pa želiš nekaj večjega, bolj luksuznega in občutno močnejšega, si pa popolnoma falil denarno. Razumem samo, če ne zaupaš v ta avto, samo tega nisi omenil.
Druga opcija je nek močan kombi, samo te opcije tudi nisi omenil. Našteval si le naka močnejša jajca s še manjšim prtlažnikom od Tourana. Kaj je zdaj res potrebno za roadtrip?


očitno ne ve kako je potovati z avtom, s spačkom smo šli.....

blink ::

nejc_nejc je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Ne štekam cele teme. Ima Tourana, ki pa je kao prešvoh?!? Ali greš na easy roadtrip, ali dirkat z otroci po cesti? Ali boš rekel, da ni sposoben po omejitvah vozit? Če pa želiš nekaj večjega, bolj luksuznega in občutno močnejšega, si pa popolnoma falil denarno. Razumem samo, če ne zaupaš v ta avto, samo tega nisi omenil.
Druga opcija je nek močan kombi, samo te opcije tudi nisi omenil. Našteval si le naka močnejša jajca s še manjšim prtlažnikom od Tourana. Kaj je zdaj res potrebno za roadtrip?


očitno ne ve kako je potovati z avtom, s spačkom smo šli.....


Exactly. Preventivni servis, spakiras in gas. Spacek, Clio, Golf... 3000 km ni nic.

iso2000 ::

Jaz bi od naštetih Superba. Ima kolega, super voz - prostoren, dovolj zmogljiv, ne preveč požrešen.
Kaj pa MB E klasa? To se mi zdi, da je tudi primeren avto za dolge AC fure. Nemški trgovski potniki jih imajo kar radi, pa taksisti tudi, se mi zdi?
Dobro je preverit, da je motor ustrezen EURO normam, da ne bo na koncu avto za road tripe, pa ne boš mogel v kakšno mesto zaradi emisij?
Še ena ideja - Volvo V90?
Sicer pa bi jaz raje gledal manjši kombi stila VW Transporter ali MB V razred ipd. Če se že gremo, se pejmo zares ?. Ampak jaz bi šel itak raje na vlak, ali pa najel avto/kombi za tisti road trip. Kot da ti celo leto pred hišo ena velika krava leži in izgublja vrednost. Pa še zavarovanja, servisi itd... Sami dodatni stroški.

zodiak ::

wcpapir je izjavil:

Pozdravljeni,
2 meseca že ždim na avto net, preiskušam, se odločam a ne pridem do konca. Iščem avto, tretji pri hiši, ker nimamo nobenega primernega doma za daljše tripe po Evropi in balkanu.

2 odrasla 2 otroka in prtljaga.

Budget je 20.000-lahko se še stegnem dodatnih 5k več pa ne ker bo tretji avto pri hiši in ne bo v vsakodnevni uporabi.

Nekih zahtev nimam, vozimo različne avtomobile, različno obarvan je tudi vozni park in se lahko prilagodimo mi avtu pri količini prtljage itd.

V ožjem izboru so na začetku bili: a6, a4, superb, arteon, x5, ford ranger.

Pri A6 je izbira velika za okoli 20 ali malo več že dobiš c8 model z virtual števci, radarjem, avtomatski menjalnik, dobri sedeži itd. tako da je še vedno na 1. mestu izbire. A4 dobiš ceneje boljši letnik a moraš bolj potrudit, da najdeš boljšo opremo. Arteon = Passat ki je sicer ok a je cena kar visoka za passata, moram izračunati koliko stane uvoz iz DE, ker so cca 4-5k cenejši. x5 bo za ta denar slabo opremljena, ranger pa ima probleme z 2.2 motorji.

Pri x5 me najmanj skrbi mehanika, ker smo že v preteklosti imeli bmwje in vsakega dali pri nakupu mehaniku, ki je dal motor ven ter pozamenjal vse kar bi lahko šlo v naslednih 100k in je načeloma to pilo vodo, vsi so prilezli čez 500k brez večjih posegov, cena takega posega pa je bila max na f11 1300eur. Ima ranger 2.2 znane težave, ki jih je možno preventivno odpraviti ?

Tukaj je še A5, ki ima super uporaben prtljažni prostor, saj se odpira kot pri arteonu in nam to zadošča...

Vedno ko kupim dizla, dam podret motor in obnovim cp4 pumpo in ostale zadeve, ki lahko pripeljejo do težav, a za VAG grupo ne poznam mojstrov, kaka priporočila ?


Evo so ti povedal. Tretji avto pri hiši ti je avtodom. To je to. Srečno pot!!! 😃

bm1973 ::

Zakaj bi sploh za roadtrip rabil tretji avto?

Seveda je odvisno kolikokrat letno to misliš početi.

Za 1x, 2x letno je najceneje najti in plačati max zavarovanja... Brez odbitnih franšiz...

Vlak, to ni road trip. Evropski vlaki, ne hvala...

So ceste precej boljše...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bm1973 ()

Furbo ::

Meni se zdi, da tip samo hoče še en avto za šraufat pri hiši, ker logike ni nobene, da imaš enega samo za parkrat letno.

Potem se proda enega od obstoječih dveh in vzame boljšega.

Zakaj bi imel še tretjo registracijo, vinjete, zavarovanje.. popolna oslarija.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Pithlit ::

Mah če maš vsakodnevne opravke 200km stran v eno smer pol si al dostavljalec... Al pa si fancy. In če si fancy pol se spodobi da imaš za vsako opravilo svoje orodje.

Avto za ženo da otroke v vrtec in šolo vozi, pa da si lohk gre nohtke in frizuro zrihtat.

Avto zase, da se lohk mal pred ostalimi pokažeš da si vreden tistega za kar te imajo.

Pa seveda avto za luksuzne road tripe, Ker pri vsakodnevnih 400km roadtripih še ne preživiš dost cajta za volanom. Je pa edino prav da je tak avto izjemno udoben. Praktično dnevna.

Js bi sicer teh 20-25k namest za 'dopustniški' avto zmetala v avion. Ni hudič da ne bi blo bolj udobno in hitreje. Pa na destinaciji en luksuzni uber (ker moraš res met en blesav fetiš da uživaš v vožnji ter iskanju parkinga po nekem Parizu), ali pa rent, ako gre za ruralno destinacijo.

Res pa velja sam eno: vsakomur svoje. Vsak naj svoj denar zapravlja tko kot hoče.

Furbo je izjavil:

Zakaj bi imel še tretjo registracijo, vinjete, zavarovanje.. popolna oslarija.

Zato ker lahko. Mi se sicer iz tega lahko zafrkavamo ampak... Po mojem vsak zase najbolj ve kam svoj denar metat.

Meni se zdi manj glupo dat 20-25k za avto vsakih 10 let kot 2k za grafo vsaki dve.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

WizzardOfOZ ::

Maš firme, ki menjajo monitorje na 2 leti, ker le te stranke, ki pridejo na firmo, vidijo. Škatle pod mizo so pa 15 let stare in crkujejo.
Tako da take, ki hočejo vsaki 2 leti nov avto, ker se starega naveličajo, čisto razumem. Pač, vse zato, da se vidi kaj on je. Ker je mišljenje "obleka naredi človeka", še preveč zakoreninjeno pri nas in ljudi ne sodimo po dejanjih ampak po videzu. Primitivizem pač.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

No če smo že na tem, pri sveti trojici moraš na 2 leti menjat drugace si....ne bom.

DamijanD ::

wcpapir: A drugače bi s trojko šel na tak trip (če odmisliš EV omejitve) - govorim o prostoru, udobnosti ipd?

PunkDude ::

Kolegi so pred tremi leti opravili tak trip v Yugotu, mislim da vaš Touran tudi zmore.

m0LN4r ::

Ring0Ruin je izjavil:

wcpapir je izjavil:

Pozdravljeni,
2 meseca že ždim na avto net, preiskušam, se odločam a ne pridem do konca. Iščem avto, tretji pri hiši, ker nimamo nobenega primernega doma za daljše tripe po Evropi in balkanu.

2 odrasla 2 otroka in prtljaga.

Budget je 20.000-lahko se še stegnem dodatnih 5k več pa ne ker bo tretji avto pri hiši in ne bo v vsakodnevni uporabi.

Nekih zahtev nimam, vozimo različne avtomobile, različno obarvan je tudi vozni park in se lahko prilagodimo mi avtu pri količini prtljage itd.

V ožjem izboru so na začetku bili: a6, a4, superb, arteon, x5, ford ranger.

Pri A6 je izbira velika za okoli 20 ali malo več že dobiš c8 model z virtual števci, radarjem, avtomatski menjalnik, dobri sedeži itd. tako da je še vedno na 1. mestu izbire. A4 dobiš ceneje boljši letnik a moraš bolj potrudit, da najdeš boljšo opremo. Arteon = Passat ki je sicer ok a je cena kar visoka za passata, moram izračunati koliko stane uvoz iz DE, ker so cca 4-5k cenejši. x5 bo za ta denar slabo opremljena, ranger pa ima probleme z 2.2 motorji.

Pri x5 me najmanj skrbi mehanika, ker smo že v preteklosti imeli bmwje in vsakega dali pri nakupu mehaniku, ki je dal motor ven ter pozamenjal vse kar bi lahko šlo v naslednih 100k in je načeloma to pilo vodo, vsi so prilezli čez 500k brez večjih posegov, cena takega posega pa je bila max na f11 1300eur. Ima ranger 2.2 znane težave, ki jih je možno preventivno odpraviti ?

Tukaj je še A5, ki ima super uporaben prtljažni prostor, saj se odpira kot pri arteonu in nam to zadošča...

Vedno ko kupim dizla, dam podret motor in obnovim cp4 pumpo in ostale zadeve, ki lahko pripeljejo do težav, a za VAG grupo ne poznam mojstrov, kaka priporočila ?


Do destinacije vlak/avion, tam vzames rent-a-car.

Balkan je pa dovolj blizu, da ne rabis zanj posebaj avtomobila, celo Evropa je dovolj blizu, poznam druzino, ki so sli do Portugalske z avtom.

Zracunaj si koliko te stane dodaten namenski avto in za koliko casa si lahko, za ta denar, najbolj primernega za destinacijo sposodis na destinaciji.

Preprosto nima smisla kupovati dodaten avto samo zaradi tega. Pa se ukradejo ali poskodujejo ti ga lahko.

Je pa res, da marsikdo nalozi zeni, kako rabi nov avto ob raznih priloznostih.

Recimo, ko dobijo otroka (vcasih se nas je 5 lahko vozilo v Yugotu, danes so zene tako neumne, da se jim da naloziti, da se to ne da vec, ker nima neki-flex).

Izgovor "potovanje" se nisem slisal, tako, da si inovativen.

Z vlakom od Krskega do recimo Straubinga traja en cel dan v eno smer.
Super ja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

PunkDude je izjavil:

Kolegi so pred tremi leti opravili tak trip v Yugotu, mislim da vaš Touran tudi zmore.

Zmore seveda, ampak jaz imam v Polotu znizanem podvozju tudi 1.6 Motor. Touran ima ca. 200kg vec, tezja kolesa in vecji zracni upor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

wcpapir je izjavil:

Pozdravljeni,
2 meseca že ždim na avto net, preiskušam, se odločam a ne pridem do konca. Iščem avto, tretji pri hiši, ker nimamo nobenega primernega doma za daljše tripe po Evropi in balkanu.

2 odrasla 2 otroka in prtljaga.

Budget je 20.000-lahko se še stegnem dodatnih 5k več pa ne ker bo tretji avto pri hiši in ne bo v vsakodnevni uporabi.

Nekih zahtev nimam, vozimo različne avtomobile, različno obarvan je tudi vozni park in se lahko prilagodimo mi avtu pri količini prtljage itd.

V ožjem izboru so na začetku bili: a6, a4, superb, arteon, x5, ford ranger.

Pri A6 je izbira velika za okoli 20 ali malo več že dobiš c8 model z virtual števci, radarjem, avtomatski menjalnik, dobri sedeži itd. tako da je še vedno na 1. mestu izbire. A4 dobiš ceneje boljši letnik a moraš bolj potrudit, da najdeš boljšo opremo. Arteon = Passat ki je sicer ok a je cena kar visoka za passata, moram izračunati koliko stane uvoz iz DE, ker so cca 4-5k cenejši. x5 bo za ta denar slabo opremljena, ranger pa ima probleme z 2.2 motorji.

Pri x5 me najmanj skrbi mehanika, ker smo že v preteklosti imeli bmwje in vsakega dali pri nakupu mehaniku, ki je dal motor ven ter pozamenjal vse kar bi lahko šlo v naslednih 100k in je načeloma to pilo vodo, vsi so prilezli čez 500k brez večjih posegov, cena takega posega pa je bila max na f11 1300eur. Ima ranger 2.2 znane težave, ki jih je možno preventivno odpraviti ?

Tukaj je še A5, ki ima super uporaben prtljažni prostor, saj se odpira kot pri arteonu in nam to zadošča...

Vedno ko kupim dizla, dam podret motor in obnovim cp4 pumpo in ostale zadeve, ki lahko pripeljejo do težav, a za VAG grupo ne poznam mojstrov, kaka priporočila ?

WCPapir moje izkusnje in my humble opinion.

Jaz sem sel ze tudi s Polotom do Nizozemskega morja, do hrvaske meje, se tam obrnil nazaj v nemcijo po Osebni dokument in nazaj dol do Dubrovnika.
Naceloma vsa potovanja z malim avtom, res je, da je malo prostora, ampak po eni strani je to kr kul, ker potem vzames s sabo samo en rukzak in ne potovalko pa pol.
Grem tudi z trdim sportnim podvozjem do Nürburgringa odvozim kak krog in odpeljem nazaj. Tut se da.

Zdaj pa k priporocilu, glede na to da imas Tourana in budget 20k. Jaz bi, ce bi bil na tvojem mestu gledal za kakim Golf Variantom z 2.0 TDI, so relativno poceni za dobit in ga zna vsak mojster popravit, kjerkoli v evropi.

Kaj mene najbolj moti pri dolgih voznjah je kotalni hrup na AC, ki je od 130km/h naprej res tecen. Sicer uporabljam Noise Cancelling slusalke po novem, ampak vseeno, ko bom jaz kupoval avto, bom sel na testno voznjo, vklopil na telefonu dB-Meter in vzel najtisjega, takoj po tistem pa namontiral najbolj tihe gume.
Sem pa delal tudi ze daljse voznje z Ioniq 5 in Tiguanom, ampak mi visji polozaj sedenja in guncanje sploh ni sedlo. Recimo tamala v rodbini zacne v SUVju takoj kozlat, ko jo ziba in premetava zadaj, ko sem jo pa jaz peljal v svojem umirjenem znizanem sportnem podvozju pa je zaspala.

Ce se mislis voziti pretezno po lepih cestah bi jaz gledal za Varianta z Sportnim podvozjem ali Sport paket R-Line, ce pa se mislis vozit po kolovozih na balkanu pa kak All-Track zna bit kul, oboje ima prednosti in slabosti.

Audi ima sicer debelejse steklo in zvocno izolacijo, ampak ne vem tocno pri kateri opremi je to tako, ampak ja je A4 definitivno tisji od Polota kljub sirsim gumam :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

tony1 ::

"Kaj mene najbolj moti pri dolgih voznjah je kotalni hrup na AC, ki je od 130km/h naprej res tecen."

He, he. To je simptom švabskega šparanja na kupcih, kaže na manko zvočne izolacije (pene) pod plastiko kolotekov. ;(( Vsedi se v polota 6N in lahko se zgodi, da bo hrupa pol manj... Spomnim se tudi, da so bili sedeži v 9N slabši kot v 6N...

"Sicer uporabljam Noise Cancelling slusalke po novem"

Pa to turški policaji (na TVju so me naučili, da so autobahnpolizei po defaultu turški 8-)) tolerirajo?

Ring0Ruin ::

wcpapir je izjavil:

@Ring0Ruin

Rabim. Doma imamo teslo 3, terenca ki ga sicer uporabljam za v službo in teren ampak ima MT gume in dalec z njim ne bom hodil. Tourana pa prodajem tako da rabim menjavo. Touran je sicer ok za vse to ampak 1.6 tdi je podhranjen in neroden za daljše poti ni ne miš ne tič.


Zajebal si ze pri tesli in terencu. Prvo, kot si sam ugotovil, ni uporaben avto, terenca pa ne rabis. Pac ne kupis dva avtomobila, od katerih nobeden ne ustreza tvojim potrebam.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.

Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.

m0LN4r ::

tony1 je izjavil:

"Kaj mene najbolj moti pri dolgih voznjah je kotalni hrup na AC, ki je od 130km/h naprej res tecen."

He, he. To je simptom švabskega šparanja na kupcih, kaže na manko zvočne izolacije (pene) pod plastiko kolotekov. ;(( Vsedi se v polota 6N in lahko se zgodi, da bo hrupa pol manj... Spomnim se tudi, da so bili sedeži v 9N slabši kot v 6N...

"Sicer uporabljam Noise Cancelling slusalke po novem"

Pa to turški policaji (na TVju so me naučili, da so autobahnpolizei po defaultu turški 8-)) tolerirajo?

6N definitivno ni bil tisji pri 130+ :) also dvomim, da vidijo ce imas bronaste budse v usesih na AC med voznjo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

tony1 ::

Aja, za budse gre. Ampak, da jih rabiš mora biti zvočna izolacija precej slaba. Podoben primer, ko se mi zaradi hrupa avta ni dalo voziti več kot ene 115, 120 km/h, je bil službeni kangoo..

Tega je že (zelo) dolgo, se pa spomnim, da sem imel na 6N gume s profilom smrekice, ki so bile zaradi hrupa precej na slabem glasu, pa ne pomnim, da bi me kdaj motile v tistem avtu. Tudi zvočna izolacija vrat je bila solidna.

Skratka, če te hrup moti je edina rešitev kupiti čim dražji avto višje klase. V tem primeru bo A4 boljši, sicer pa petico ali lexus. (Lahko probaš tudi kakšen EV, ki ima ANC že iz zvočnikov, morda boš zadovoljen.) Na netu se najde primerjalne teste avtov tudi z meritvami hrupa, morda bo kaj v pomoč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

m0LN4r ::

bbbbbb2024 je izjavil:

wcpapir je izjavil:

Pozdravljeni,
2 meseca že ždim na avto net, preiskušam, se odločam a ne pridem do konca. Iščem avto, tretji pri hiši, ker nimamo nobenega primernega doma za daljše tripe po Evropi in balkanu.

2 odrasla 2 otroka in prtljaga.

Budget je 20.000-lahko se še stegnem dodatnih 5k več pa ne ker bo tretji avto pri hiši in ne bo v vsakodnevni uporabi.


Uvoziš BMW 320d, iz Nemčije, preko znanih BMW uvoznikov. Pogledaš na https://www.autoscout24.de/
Dobiš avto zgodovino preko uvoznika. Tako jaz delam že 10+ let. T.j. kupujem rabljene BMWje.

Skrajni km, kar še kupim na daljavo, je nekje 120.000km. V praksi jaz kupujem 40.000km, tudi 30.000km. Obstajajo tudi z manj km, samo potem ni dovolj velikega padca cene.

Dober avto, samo za manj kot 20k bo dobil zgonjen sluzbeni 320d z 200-300k realnimi kilometri. Toje isto kot tisti Taxi pa Hilti Passati, ko jim nalepke odstranijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Ghost7 ::

wcpapir je izjavil:

@Ring0Ruin

Rabim. Doma imamo teslo 3, terenca ki ga sicer uporabljam za v službo in teren ampak ima MT gume in dalec z njim ne bom hodil. Tourana pa prodajem tako da rabim menjavo. Touran je sicer ok za vse to ampak 1.6 tdi je podhranjen in neroden za daljše poti ni ne miš ne tič.

pegasus je izjavil:

Za družinske izlete rent-a-car.

Za drugačne izlete pa osebno gledam ioniq 5 ali kia ev6.

Ev odpade za 3000km pot, razlog je vrjetno očiten. Ga imamo in do 1000km v eno smer ne razmisljam da bi sel z drugim. Kaj več pa bi rad da se ne ukvarjam z avtom ampak še s čim drugim.



A dej ne seri, da je 1.6tdi prešvoh. Ravno tako se pelje 160 po avtocesti le 3 do 4 sekundi več rabi kot 2.0tdi (mam oba).

Ta touran je idealen za familijo in ravno te dolge roadtripe, ker malo pije in je tako idealen za te namene, plus boljšega kot MPV že težko za te namene najdeš. MPV so bili namenoma narejeni za potovanje družin. Višje sedeč, prostoren, z rešitvami za družine (poličke. odlagališča...).

Pomoje te samo denar srbi :D
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

m0LN4r ::

tony1 je izjavil:

Aja, za budse gre. Ampak, da jih rabiš mora biti zvočna izolacija precej slaba. Podoben primer, ko se mi zaradi hrupa avta ni dalo voziti več kot ene 115, 120 km/h, je bil službeni kangoo..

Tega je že (zelo) dolgo, se pa spomnim, da sem imel na 6N gume s profilom smrekice, ki so bile zaradi hrupa precej na slabem glasu, pa ne pomnim, da bi me kdaj motile v tistem avtu. Tudi zvočna izolacija vrat je bila solidna.

Skratka, če te hrup moti je edina rešitev kupiti čim dražji avto višje klase. V tem primeru bo A4 boljši, sicer pa petico ali lexus. Na netu se najde primerjalne teste avtov tudi z meritvami hrupa, morda bo kaj v pomoč.

Rabiti ni nujno, je pa fajn in z leti postajamo bolj picajzlasti. Hvala za predlog, ampak se mi vseeno bolj dopade opcija slusalk in glasnega avta :)
Ce smo ze pri tem, je kak reviewer na netu glede na temo glasnost, med Enyaq, Model Y, id.7 tourer itn. ki to testira?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30940491 (2249) Ghost7
»

Družinski avto...Nuja ali ne? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14714179 (9335) iso2000
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25754571 (37230) GR2
»

Kombi kot osebno vozilo (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8113230 (10058) koyotee
»

Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15320615 (15588) Timurlenk

Več podobnih tem