» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1243 / 1246
»»

pegasus ::

To me tu absolutno ne zanima. Zanima me pa max dolžina tovora, ki ga lahko naložiš. Recimo nekaj, kjer inster zmaga nad ioniq 6 in id7.

Recimo nemci, ki letijo F3B, vozijo Audi A8L in BMW7 in dizajnirajo krila v enem kosu, tako da jim pridejo v avto spredaj zataknjena pod šipo in jim zadaj ganz genau do vrat prtljažnika. So pri avionu omejeni s tem, kako ga lahko transportirajo.

Jaz imam na srečo krila v treh kosih, a me še vedno matra transport.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

Utk ::

To mora bit pa neka zelo specifična oblika. Tudi če insterju spustiš prvi sedež, dvomim da je več dolžine kot v id7, če tam sedež položiš ali pa porineš do konca naprej. V id7 sem precej siguren da imaš kakih 250 centi če porineš sedež naprej. To treba sprobat, odvisno kaj maš.

pegasus ::

Inster me sicer ful mika, a je doseg kar kompromisen. Redno namreč delam izlete 400-2000km v eno smer ... naše tekme so po celi evropi.

kow ::

Inster ni zate. Charganje ti bo pridelalo dobrih 5-6km/min. Premalo.

https://evkx.net/models/hyundai/inster/...
https://evkx.net/models/hyundai/inster/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Buggy ::

SU7 MAX in EU...when? MCGA

https://www.carmagazine.co.uk/car-news/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

endelin ::

Za original (taycan) nimaš?:D

Buggy ::

SU7 MAX je boljsi, pa se komunizem podpiram. MCGA :D
...+ trolat outdated overpriced muskmobile bo epic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

codeMonkey ::

Teh so sele razbili Kitajcki zaradi slabih zavor...

Meni je zelo lep avto, ampak naj najprej postimajo vse napake doma. To omenjati v istem stavku kot Porsche je debilno.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

ze vse fiksano. Razbil so ga pa z ULTRA modelom na dirkaliscu, ki ni imel karbona serijsko. Urejeno!

endelin ::

Zgleda kot cenena verzija taycana. Za solidno ceno bo ok stvar. Ampak šele po faceliftu da popravijo stvari v prvi seriji. Tesl je tudi rabila par let

Buggy je izjavil:

ze vse fiksano. Razbil so ga pa z ULTRA modelom na dirkaliscu, ki ni imel karbona serijsko. Urejeno!

Si mislil reči keramike?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

Buggy ::

Tako kot so vsi Xiaomi telefoni se ne dolgo tega zgledali cenena verzija Samsungov in Iphonov, zdej pa prednjacijo povsod. MCGA!

V avto zargonu se rece karbon...sicer pa tehnicno carbon ceramic. Hvala za popravek bistvenega problema

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

krucymucy ::

Sploh pa so vsem vsec reklame v OS-u.
Xiaomi je bil vcasih telefon za kupit ja, sedaj ni vec. Razen ce se ti res da flashat z nekimi ROM-i iz XDA.

Buggy ::

ROFL. A to boste ponavljal v neskoncnost brez, da bi vsaj malo pogledal po telefonu in ga ustrezno prilagodili svojim zahtevam. Vse je danes bloatno se jebeni windowsi FFS. Do your fucking homework and stop beeing sheep.

codeMonkey ::

Buggy je izjavil:

ze vse fiksano. Razbil so ga pa z ULTRA modelom na dirkaliscu, ki ni imel karbona serijsko. Urejeno!


Razbili so jih vec. In to max, ne ultra:





Se en muscle car :))

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Kot sem rekel urejeno tako z diski kot ploscicami, za vse tiste ST-jevce, ki bojo preganjali do extrema na dirkaliscu, kar vas je pa vecina 4.3 l/100 km porabnikov :))
Mal poglejte Misho z Teslo S na enem krogu zelenega pekla, kaj se je dogajalo z zavoram :D



Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

endelin ::

Pri maxu ne bo keramike.
Ker potem bo tretjina avta vrednost zavor

Buggy ::

Nic bat, vse je pod kontrolo. Kitajcki, ce so kej so prilagodljivi in se ucijo na napakah, zadeve promptno resujejo. Sicer pa ni to zate. Ti si tudi SU7 ne bos privoscil, ker Tezos bo za prodat sele takrat ko tebe ne bo vec, otrok pa nimas :P

Musk it

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

BigWhale ::

hojnikb je izjavil:

zavore so čisto kul, problem je v zanič stock gumah, k so naravnane za izkoristek, ne traction.


Se pravi tako kot Tesla stock gume. Ze videno.

Jaz sem sel s stock Michelin E-Primacy na Vransko se vozit po poligonu in so gume katastrofa. Zdaj imam se zimske gor in iscem spodobne letne.

alekskac ::

Možakar je mal hecn, ampak nima čisto narobe https://www.youtube.com/shorts/d0uArt6K...

nevone ::

BigWhale je izjavil:

kow je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Trenutno so neke vrste golf med EVji. :D


Toplo vodo odkrivas. Je pa kar komicno, da smo prisli od "Tesla je nekvaliteteno sranje" do 180 stopinjskega obrata. Golf je bil vedno sinonim za racionalen nakup. Malenkost drazje, ampak kvalitetno.


Ne vem kdo je naredil teh 180 ampak jaz nisem nikoli trdil, da so Tesle zanic.

Majo nekaj zanic resitev, ja. Tako kot vsi ostali avtomobili.

Drugace je pa "golf" sinonim za "it's good enough".


Vsekakorje Musk dal boost tem EV-jem. Kakšen pogrom se je nad njim in tistimi, ki so mu šli nasproti izvajal, pa tudi vemo.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Scaramouche3 ::

nevone je izjavil:



Vsekakorje Musk dal boost tem EV-jem. Kakšen pogrom se je nad njim in tistimi, ki so mu šli nasproti izvajal, pa tudi vemo.

o+ nevone


Če bo zaradi slabega imagea moral drastično zmanjšati cene, bodo tudi hejterji začeli kupovati Teslo!

Gregor P ::

Kakor kdo. Jaz poleg te naci zgodbe, mislim še, da je Tesla dejansko slab avto in ga ne bi kupil za nobeno ceno, ker ne rabim še dodatne težave v življenju.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Samo ti ne kupujes avtomobila, zato ni ta informacija koristna.

Jaz npr. gledam in imam dobro moznost dobiti BMW za 20% popusta. In potem gres gledat iX1, dodas malo opreme (m paket, ipd...), prides na nekih 67k in s popustom pride malenkost vec kot model Y LR. In me res zanima kater je slabsi na koncu, kljub popustu.

Ko gres enkrat konkretno gledati zadeve, Tesle ne mores zanemariti. Edino ce imas proracun 80k plus ali pod 40k.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Jaz tudi gledam kater bi bil naslednji. Se mi ne mudi, ampak raje ne bi dal 40 jurjev. Samo da za ta denar ne dobiš nič pametnega, kar je, je pa malenkost cenejše od tesle, pa veliko slabše. Tudi pri id7 si takoj na 60 jurjih. Električni pežo za isto ceno kot tesla? I dont think so...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pero50 ::

tesle so super avti. Dokler se mu kaj ne zgodi. Cene popravil so nenormalno visoke.

2 primera. Prvi, "počen odbijač" 8 jurjov
drugi, zbit še pritljažnik in pa spodaj sigurno kaj pokrivljenega. 23 jurjov

Videl sem en podoben primer še, počen odbijač ker je cruknil v znak. 12 jurjev.

in pa avto je v takih primerih takoj totalka, ker so popravila tako draga.

hojnikb ::

V sloveniji smo, ne kaliforniji..
#brezpodpisa

DamijanD ::

A so tukaj standardi za popravila trojk drugačna?

hojnikb ::

predvsem je kleparska ura _bistvno_ cenejsa.

In če mors dat iz svojga zepa za popravilo pr lokalnem kleparju, bil bil presenečen, kako bistveno ceneje je, kot če bi bil v kaliforniji in sel k tesli, da to zrihtajo...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

codeMonkey ::

Na Dunaju so mi za Skodo Octavio Combi za dve platisci, gume, skrivljen blatnik/bocni del nad zadnjo gumo in verjetno tudi kaksna stvar na podvozju, ceprav ni nujno, naracunali 13k. Pri desetih letih in 260k km je avto bil vreden nekje 7k, pa je vseeno sel za 4k v Bosno. Torej na eni strani 13k, medtem ko se nekomu splaca z Dunaja avto odpeljati, popraviti, ter preprodati z dobickom za 3k razlike. Toliko o tem.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Dobro, ampak v čem je fora? Sej jim je bilo jasno da za 13k tistega ne bojo delali. Imajo preveč dela z audiji za 70 jurjev kjer bi to šlo čez? Ali so boljši posel praske od vrat za "samo" dva jurja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Fora je da za zavarovalnice vedno nabijejo te racune, in potem je zadaj cel biznis za odkup in preprodajanje. Samo da je totalka, in vsi so srecni. Z izjemo lastnika, ki razen ce se mu ne da (urejati prevoze, mehanike, kregati z zavarovalnico, teziti da bo res b.p.) ali pa pozna nekega priblizno postenega in brez posla, potegne kratko.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sej jaz sem imel podobno pri nas. Ne tako ekstremno, ampak predračun kot da so namenoma nabili na totalko. Sem mislil da gre samo za požrešnost uradnega servisa, ampak praviš da ni samo to. Sem zrihtal pri neuradnem, in zamenjal zavarovalnico, ker njemu oz meni ni hotela potem vsega izplačat...

hojnikb ::

No, js sn glih na svojem mel podobno sceno. Uvozen razbit; 2 zlomljene roke, pesto, felga, plastika koloteka; od karoserije plehovje okol charge porta, mal polomljen zadn odbijač, plastika chargeporta, poribane zadnje vrate, popraskan spredn blatnik, zadnja luč. Kr neki barvanja tudi. Verjetno sn se pozabo kako malenkost, ampak final tally z material+kleparija je bil 2100EUR.

Tko da tudi električarje se da relativno pocen porihtat, če nisi debil, k gre takoj na original servis rihtat. Druga stvar je, če imas kasko, potem te pač boli kita kolk stane.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

codeMonkey ::

Uradni servis/prodajalec dobi ker je vec zanimanja za nova vozila in menjati filtre je lazje kot popravljati starejse kante. Zavarovalnica tudi, ker se pri novem sklepa kasko. Razbit avto gre pa na drazbo in dilerji potem furajo dalje.

Zgodovina sprememb…

wcpapir ::

pero50 je izjavil:

tesle so super avti. Dokler se mu kaj ne zgodi. Cene popravil so nenormalno visoke.

2 primera. Prvi, "počen odbijač" 8 jurjov
drugi, zbit še pritljažnik in pa spodaj sigurno kaj pokrivljenega. 23 jurjov

Videl sem en podoben primer še, počen odbijač ker je cruknil v znak. 12 jurjev.

in pa avto je v takih primerih takoj totalka, ker so popravila tako draga.

Nazadnje ko sem gledal za odbijač za teslo 3 sem ga našel za 150 eur v enaki barvi kot sem ga potreboval. Če je za zavarovalnico to totalka, vzamem pavšal in se furam dalje z drugim odbijačem.

mehatronik12 ::

Evo končno en družinski EV, ki je dejansko uporaben (za moja merila):


==> Dovolj prostora tudi ob 7 sedežih, kako se pospravijo, najboljša rešitev kar sem jo kadarkoli videl (pa sem vozil že res dosti 7 sedežnikov)
==> Dejanskih 400km tudi pozimi z vso kramo not (WLT 700km)
==> Hitro polnjenje je dejansko dokaj hitro (400kw peak)



==> Čez ene 2,3 leta pridejo podobni avti tudi do nas za sprejemljivo ceno, 50k€ recimo (tako da nemci in kitajci hitro vse skopirat, pa čez 2 leti dat na trg :D )

kow ::

mehatronik12 je izjavil:

Evo končno en družinski EV, ki je dejansko uporaben (za moja merila):


Lucid zna propasti. Kaj bos potem? Komu ga bos prodal? Folk se sploh ne zaveda kaksne izgube tolcejo Saudijci, ker racunajo na dolgorocni uspeh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

J.McLane ::

Mislim da je bolj kot ne dal primer tehnike, kam bodo prišli ostali proizvajalci čez nekaj let.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Lucid je avto z najvecjo negativno marzo. To ni tako enostavno posnemati. V bistvu je popolna bedarija.
Ne rabimo avta, ki se polni s 300kw. Rabimo Renault R5, ki se polni z 130kw, namesto 100kw ipd.

Na zalost YT influencerji in butaste oddaje tipa Avtomobilizem ljudem ne znajo razloziti, kaj je v resnici pomembno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

J.McLane ::

Sicer pa on išče neko prevozno sredstvo za 6 oseb, če se ne motim, zato je prišel do tega Lucida.

VW ID.Buzz za 70k €
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

R5 sem dal za primer. Kako bi specificen avto naredili veliko uporabnejsi z, na prvi pogled, majhno hitrostjo charganja. Ampak dodatnih 30kw polnlne moci, bi dejansko naredil avto veliko uporabnejsi tudi za kaksno pot do Dunaja in nazaj.
Folk sanja o top tehnologiji za nizek denar. Not gonna happen.

Dodatno folk ne steka, zakaj Tesla nima top baterijske tehnologije v svojih avtomobilih. Ker proda milijon Y in nekaj 100k modelov 3, na leto. Veliko lazje je dobiti top shit baterijo za luksuzen avto, ki se prodaja v 50k primerkih letno.

Zame bo prava revolucija, ko bo na trg prisel prvi BEV s 40-50kwh baterijo in polnilno mocjo 150kw+ (10-50% charge). Kar pomeni, da bodo zmanjsali se zadnjo pravo prednost ICE mestnih avtomobilov. Da gres z njimi lahko tudi na daljsi izlet po avtocesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

DamijanD ::

kow a ne bi tebi ta nova EV6 ustrezala po vseh kriterijih: 58kWh, 800V tehnologija?

kow ::

Ne kupujem avtomobila. Govorim, da ne stekam kaj ste tolk mokri na liste featurjev. Kaj ti bo 800V? Drazji avto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

Ko avto enkrat doseze polnenje (avtocestni) doseg 15km/min, se mi zdi hitrejsi charging speed precej "diminishing return".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

DamijanD ::

800V omogoča hitrejše polnjenje in to si ti izpostavil kot glavni kriterij.

DamijanD ::

Marec: Očitno v pri nas ni veliko Musk haterjev

Utk ::

Baterije so že dovolj dobre, pa tudi dovolj poceni. Drugo je to kolk jih nekateri zaračunavajo. Zdaj se bi res morali počasi, oz hitro, preusmerit na polnjenje. Vtakneš in polneš, to je to. In da je teh polnilnic dovolj, dovolj pogosto, tudi če ne polneš z recimo 200 kw. Predvsem je to treba dopovedat ljudem. Tudi 100 ali pa 150 za nek ne predrag potovalnik je v resnici dovolj. Tisti za 80, 100 jurjev pa naj imajo še hitreje, why not.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zeleniprehod ::

DamijanD je izjavil:

Marec: Očitno v pri nas ni veliko Musk haterjev

to so samo nova vozila ali prvič registrirana v slo?
zanimivo je videt Fiskar Ocean na listi za marec...
Ni pa nobenega Leapmotor še v slo?

damirj79 ::

Na cestah vidim že vozila znamke Voyah, pa tega tu na seznamu ni. Ne izgleda tako zelo točen, ali?

DamijanD ::

Zanimivo. Na hitro bi mislil, da je dokaj natančen, so tudi kitajske znamke vključene. A te Vojahe vidiš s pravimi tablicami?
««
1243 / 1246
»»