Forum » Na cesti » Cena servisa vozila
Cena servisa vozila

Ghost7 ::
Kot prvo, če se sprašujete o količini olja, je ta večja, kadar se menja še oljni filter, ker ga gre tja not nekaj decilitrov, morda pol litra.
In kot drugo, delo se plača po učinku. Za posamezno opravilo je po normah proizvajalca predvideno toliko in toliko časa. In po normah proizvajalca se ure tudi računajo, ne glede na to, če je spreten mehanik delo opravil bistveno hitreje.
Cena se mi zdi za pooblaščen servis normalna (pooblaščenci še nikoli niso bili poceni). Nekaj dni nazaj sem olje in filtre pri svojem avtomobilu zamenjal sam. Kolega, ki mi dobavlja dele po nizkih cenah, je rekel, da se cene motornega olja trenutno višajo praktično na dnevni bazi.
Wait, what? Kadar se menja filter? VEDNO se menja filter, ali pa zamenjaj mehanika.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

LeQuack ::
Haha, seveda si Peugeot ne more privoščit še na osnovnem servisu nategovat. Te itak nategnejo 10x ob vsaki okvari. Kdo bi pa potem sploh še ta jajca kupoval.
Jaz sem ti ravno gor napisal da so mi za redni servis Peugeot olje+filtri naračunal 350EUR, Lj Emil Frey.
Peugeot 3008 hybrid - menjava olja, filtrov, pregled, premontiranje koles (spredaj, zadaj) - 250EUR uradni servis.
Predvidevam da ne na pooblaščencu v Lj? Ali je bližina Lj vsaj? Ker za tako razliko v ceni se splača kam zapeljat.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()

GrimReaper3 ::
Zvezdica27 je izjavil:
vse kar jaz pravim je, da avto se pač ne tišči na mrtvo. In če je tako in redno dela dnevno, je servisni interval 5000 neumnost. Seveda je neumnost tudi 3 leta ali 60.000 km...
Hm, berem tole, ko zdaj delam samo 3.000 km na leto in sem razmišljal vsaj na leto in pol če ne že na 2 leti?
Pa še nekaj sem ugotovil. Ko sem menjal gume sem opazil, da imajo sprednje zimske 8,3 mm, zadnje pa 7,7 mm. Prejšnjo prvo sezono pa 7,8/8,8 mm. Sedaj mi gre spredaj samo še 0,5 mm na sezono, prej pa 1 mm. Tako da imam sedaj lahko 2 sezoni zapored isto rotacijo. Oz. celo 3 sezone, ker bodo imele začetek 3. sezone 7,8/7,6 mm.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()

GrimReaper3 ::
Narobe sem napisal, nekje 5.700 km na leto bo. Prej sem pa delal 14.700 km na leto.
Seveda ni odveč govorit, da je za avto bolje 5.000 kot pa 10 ali 15k km. Vse se manj rabi. Imam pa še vedno 3x tedenske fure po 40 km na dan, tako da se ne gre, da bi avto stal.
Seveda ni odveč govorit, da je za avto bolje 5.000 kot pa 10 ali 15k km. Vse se manj rabi. Imam pa še vedno 3x tedenske fure po 40 km na dan, tako da se ne gre, da bi avto stal.

Utk ::
jaoo en je pokalkuliral servis in ugotovil, da mu je na Volvotu za mali servis naračunal 125 EUR na uro.
Na toyoti je 2x tolk. Če bi računal na realen čas na dvigalu pa tudi 3x.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

karafeka ::
A se še dandanes splača menjat sklopko, glede na cene mehanikov? Ali pa je bolje peljat avto na odpad?

denabiker ::
mi je pa en kolega, ko sem ga srečal pravil, da je BMW-ja peljal na servis, pa sem ga vprašal ja kaj pa si rihtal in koliko je bilo, pa pravi nekaj čez jurja, ja pač mali servis plus svečke, pa še neka malenkost. Pa sem rekel, pa zakaj hodiš gor v Graz, ja baje da so pri nas sami šalabajzeri na BMW servisih, oni gor pa so pedantni in strokovnjaki, aja pa še avto, ko ga prevzame je očiščen v nulo, tako zunaj kot znotraj. Da gor vse štima, sprejem, kvaliteta storitve, držijo se ure itd.

LeQuack ::
A se še dandanes splača menjat sklopko, glede na cene mehanikov? Ali pa je bolje peljat avto na odpad?
Bolje odpad. Tako kot se televizij ne splača več popravljati, se tudi avto ne bo splačalo več kmalu.
Quack !

bm1973 ::
To je bedarija, pač potrošništvo ueber alles.
Ja, na uradnih servisih ne, splača se pri domačem mehaniku... Deli so poceni...
Ja, na uradnih servisih ne, splača se pri domačem mehaniku... Deli so poceni...

darkolord ::
Včasih je dobra varianta, če najdeš uradni servis, ki ti vgradi dele, ki jih sam prineseš.
Za menjavo olja in podobne enostavne stvari ne, za kakšne kompleksnejše posege pa zna biti - kljub dražji uri - precej ceneje kot "domači mehanik", ker uradni servisi računajo po zelo našponanih normativih in ne po dejansko porabljenem času.
Za menjavo olja in podobne enostavne stvari ne, za kakšne kompleksnejše posege pa zna biti - kljub dražji uri - precej ceneje kot "domači mehanik", ker uradni servisi računajo po zelo našponanih normativih in ne po dejansko porabljenem času.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()

LeQuack ::
To je bedarija, pač potrošništvo ueber alles.
Ja, na uradnih servisih ne, splača se pri domačem mehaniku... Deli so poceni...
Tudi domači mehaniki niso neumni in so postali zlatarji.
Quack !

Magic1 ::
Zna bi, da je tudi pri mehanikih podobno, kot pri ostlih poslih, kjer se malo bolj dela. Delovne sile ni in posledično konkurence. Vozni park je tudi vedno dražji, torej folk ima denar.
Magic

fikus_ ::
A se še dandanes splača menjat sklopko, glede na cene mehanikov? Ali pa je bolje peljat avto na odpad?
Sicer nisi napisal kateri avto, ampak računaj okrog 1000€ menjava sklopke dvomasnega vztrajnika in potisnega ležaja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

tony1 ::
Tukaj bi rad obudil spomin na čase izpred četrt stoletja, ko je pri popoldancu menjava sklopke na RWD avtu (manj komplicirano kot FWD) stala 30k SIT... Inflacije v % je to ohohoho...

mugen999 ::
Na uradne servise(kjer ljudi okradejo pri belem dnevu) vozijo svoje avte štiri vrste ljudi.
1. Tisti ki imajo denar.
2. Tisti ki imajo avto še v garanciji in so primorani avto peljati tja, da obdržijo garancijo.
3. Tisti ki mislijo da znajo njihovo znamko servisirati edino tam kjer visijo zastave njegove znamke avtomobila in so prepričani da bo tam za njihov avto najbolje poskrbljeno.
4. Starejsi ljudje, katere so naplahtali da se na servis vozi avto k njim, ker so ga pri njih kupili in edino oni znajo popravit in servisirat njihov avto.
1. Tisti ki imajo denar.
2. Tisti ki imajo avto še v garanciji in so primorani avto peljati tja, da obdržijo garancijo.
3. Tisti ki mislijo da znajo njihovo znamko servisirati edino tam kjer visijo zastave njegove znamke avtomobila in so prepričani da bo tam za njihov avto najbolje poskrbljeno.
4. Starejsi ljudje, katere so naplahtali da se na servis vozi avto k njim, ker so ga pri njih kupili in edino oni znajo popravit in servisirat njihov avto.

bambam20 ::
Na uradne servise(kjer ljudi okradejo pri belem dnevu) vozijo svoje avte štiri vrste ljudi.
2. Tisti ki imajo avto še v garanciji in so primorani avto peljati tja, da obdržijo garancijo.
zakon pravi, da lahko pečjše drugam, če je mehanik sposoben zamenjat dele po tovarniških normativih. Seveda pa ne bo uradni servis potem se ukvarjal z reklamacijo, pač pa mor aza to poskrbet mehanik.

mugen999 ::
Ja zakon že zakon,... ampak, če ti recimo motor zariba zaradi tovarniške napake v času garancije, znajo oni potem mahat s kakim svojim drobnim tiskom, kateri bo pravil, da dokaži da ti je ta in ta tvoj mehanik v motor vlil original olje(istega kot ga ima uradni servis, ne boljšega ali slabšega, ampak ISTEGA) , seveda tega ne boš dokazal nikoli.

starfotr ::
Nisem vedel, da če voziš pa na uradni servis, ti pa vse popravijo in naredijo v nulo. Tudi motor ti zamenjajo brez vprašanj in zastonj. Pa še veseli so, da ti to lahko naredijo. Tako zelo, da vsakemu, ki ima okvaro v času garancije kar sami od sebe pogrnejo rdečo preprogo za vstop v salon.
Skratka, zavajaš. Servisiranje izven pooblaščenega servisa ne izniči garancije. Moraš pa seveda imeti račune serviserja, če želiš uveljavljanje garancije pri proizvajalcu/uvozniku/avtohiši.
Skratka, zavajaš. Servisiranje izven pooblaščenega servisa ne izniči garancije. Moraš pa seveda imeti račune serviserja, če želiš uveljavljanje garancije pri proizvajalcu/uvozniku/avtohiši.

Utk ::
Ti ki v vsaki temi dokažeš, da še nisi videl avta mlajšega od 10 let, ful veš kako je s tovarniško garancijo če servisiraš drugje.

LeQuack ::
Dosti stvari na novejših avtov sploh ni več takih da se popravljajo. Npr. LED žarometi moraš celega menjat, cena slabih 1000€. Razne zaslone na dotik ki so zdaj povsod, oziroma cel računalniški sistem v avtu. Kaj bo mehanik popravljal na eni Tesli, plus brez diagnostike sploh ne boš vedel kaj menjati.
Quack !

ššš ::
Splošna garancija že. Tovarniška bo pa kr lepo velala po prodajalčevih pogojih. Če on hoče, da voziš avto na servis po luninih menah, mora bit za priznanje garancije vožen na servis po luninih menah.

nejc_nejc ::

mugen999 ::
Na Peugeot so mi rekli, da menjajo svečke na 30k km. Ni to malo?
Ja očitno v motorje šravfajo svečke na katerih piše, linglang, čingčang... medtem ko za ngk, denso, bosch očitno še niso slišali, zdržijo pa te vsaj 100k km brez problema. Aja seveda, če pa gre za njihov 1.2t puretech, kateri skoraj vsak kuri olje, pa lahko daš v motor zlate svečke, pa bojo po par 10k km hin.

Magic1 ::
Tudi meni so na original servisu bluzili s menjavo svečk na 30kkm pa sem jih samo poslal nekam. Menjal sem jih pri 110kkm na velikem servisu.
Magic

Blinder ::
The recommended interval for replacing spark plugs depends on the type of spark plug and your vehicle's specifications:
Copper Spark Plugs: Typically last around 20,000 to 30,000 miles (32,000 to 48,000 km).
Platinum Spark Plugs: Can last up to 60,000 miles (96,000 km).
Iridium Spark Plugs: Often last between 80,000 to 100,000 miles (128,000 to 160,000 km) or more.
Copper Spark Plugs: Typically last around 20,000 to 30,000 miles (32,000 to 48,000 km).
Platinum Spark Plugs: Can last up to 60,000 miles (96,000 km).
Iridium Spark Plugs: Often last between 80,000 to 100,000 miles (128,000 to 160,000 km) or more.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WizzardOfOZ ::
Na Peugeot so mi rekli, da menjajo svečke na 30k km. Ni to malo?
Ja očitno v motorje šravfajo svečke na katerih piše, linglang, čingčang... medtem ko za ngk, denso, bosch očitno še niso slišali, zdržijo pa te vsaj 100k km brez problema. Aja seveda, če pa gre za njihov 1.2t puretech, kateri skoraj vsak kuri olje, pa lahko daš v motor zlate svečke, pa bojo po par 10k km hin.
Nakladaš.
Tudi ngk, denso in bosch imajo čisto navadne svečke, ki stanejo malo pod 4€ na komad in se menjajo na 30k, potem imajo platinaste, ki se menjajo na 60k za ceno 4x navadne svećke na komad, najdražje iridium pa se menjajo na 100k, ampak je cena ene svečke taka kot za 8 čisto navadnih svečk.
Potem se pa sam odloči ali boš menjal enkrat na 100k za ceno 120€ al pa boš menjal vsakih 30k, pa boš dal 16€ na menjavo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

Magic1 ::
Če jih boš sam menjal. Na servisu ti menjavo svečk itak zaračunajo 100€+, s tem da ti dajo tiste za 4€ komad.
Magic

WizzardOfOZ ::
Pol maš pa svečke 120k v motorju, pa se fajn zapečejo in še eno odlomiš, pa si še ob vsaj 500€, da glavo dol vzamejo, povrtajo in dajo vložke za navoje notri.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

mugen999 ::
Ngk iridium stane(v štacuni) cca 20 eur komad, kar ni tako drago, glede na dolgoživost. Seveda bi ti pa lopovi na vsakih 30k km menjali svečke s poceni svečkami, računali pa kot da so iridium na kvadrat. Saj podobno je z zavornim oljem, menjali bi ti ga ob vsaki menjavi olja v motorju, oziroma vsaj računali bi ti ga.

denabiker ::
Da bi sedaj menjal na par 10 tisoc km svečke. Pa saj niso normalni. To še imajo menda priporočila iz starih časov, ko je bilo osvinčeno gorivo, pa je puščalo obloge gor na svečkah, pa ko še ni bilo elektronskega vbrizga, pa ni bilo tako super izgorevanja in vžiga, kot je danes. Ja pa svečke tudi takrat so bile zelo redke izjeme z boljših materialov oz. platine ali iridijeve, to je bilo bolj za športne avte, drugače so bile nizko cenovne kovine, mislim da je bil tudi baker, če se prav spomnim.
To so res barabe na teh servisih, to te lupijo kot banane.
To so res barabe na teh servisih, to te lupijo kot banane.

Benny123 ::
Toyota redni mali servis + tekocina za valje kao čistit, 315 eur. Hahah.. prodal bom to škatlo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Benny123 ()

denabiker ::
Mogoce pa ima Toyota toliko višje cene, ker drugega dela ni, ni izrednih servisov, ni okvar, ni popravil, morajo vsaj tu nekaj zasluži


bambam20 ::
Ja zakon že zakon,... ampak, če ti recimo motor zariba zaradi tovarniške napake v času garancije, znajo oni potem mahat s kakim svojim drobnim tiskom, kateri bo pravil, da dokaži da ti je ta in ta tvoj mehanik v motor vlil original olje(istega kot ga ima uradni servis, ne boljšega ali slabšega, ampak ISTEGA) , seveda tega ne boš dokazal nikoli.
Saj si privarčeval 150-160€ pri menjavi olja, tako da ne bo problem plačat za nov motor 3000€.
To je pocen, vsaj če je na pooblaščenem.
Proti Električnem avtu je to drago.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()

starfotr ::
O čem ti to?
https://mycarautogroup.com/are-teslas-e...
Forsiranje električnih avtov je zato, ker je večja razlika v ceni. Če se jim to ne bi izplačalo, ne bi cel svet rinil v elektro vozila. Avto je ceneje narejen, več zaračunajo za rezervne dele in delo itd.
When compared to traditional vehicles, Teslas are notably more expensive to repair.
https://mycarautogroup.com/are-teslas-e...
Forsiranje električnih avtov je zato, ker je večja razlika v ceni. Če se jim to ne bi izplačalo, ne bi cel svet rinil v elektro vozila. Avto je ceneje narejen, več zaračunajo za rezervne dele in delo itd.

GrimReaper3 ::
Na uradne servise(kjer ljudi okradejo pri belem dnevu) vozijo svoje avte štiri vrste ljudi.
1. Tisti ki imajo denar.
2. Tisti ki imajo avto še v garanciji in so primorani avto peljati tja, da obdržijo garancijo.
3. Tisti ki mislijo da znajo njihovo znamko servisirati edino tam kjer visijo zastave njegove znamke avtomobila in so prepričani da bo tam za njihov avto najbolje poskrbljeno.
4. Starejsi ljudje, katere so naplahtali da se na servis vozi avto k njim, ker so ga pri njih kupili in edino oni znajo popravit in servisirat njihov avto.
Dobro napisano. Jaz sem bil prve 4 leta pod točko 2. 5. leto sem bil na neuradnem, ker je bilo za zamenjati samo olje. 6. in 7. leto pa spet na uradnem, ker sem mislil, da neuradni ne zna zamenjat niti filtrov. Zdaj 8. leto in naprej bom hodil na neuradnega.
Saj drugače eni res ne znajo, enkrat so mi razdirali zadnjo klop, ker so iskali bencinski filter, ki je doživljenjski in se ga ne menja. Pač vsak avto je drugačen, za nekatere stvari vedo edino uradni serviserji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()

m0LN4r ::
ki je doživljenjski in se ga ne menja.Kok dolga pa je zivljenjska doba?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

tony1 ::
Dokler avto ne gre na odpad. Filtri bencina so že dolgo (že na polu 6N je bilo tako) precej provizorični, ker je gorivo danes zelo kakovostno, in je izjemno redko, da bi bile v njem smeti.
Tudi, ko na 15 let starem avtu odpreš tank za gorivo, bo notri kot nov. Nekaj je k temu prispevalo tudi, da so tanki vsi plastični; včasih so bili kovinski in so tudi rjaveli, in je to moral iz goriva odstranjevati filter.
Tudi, ko na 15 let starem avtu odpreš tank za gorivo, bo notri kot nov. Nekaj je k temu prispevalo tudi, da so tanki vsi plastični; včasih so bili kovinski in so tudi rjaveli, in je to moral iz goriva odstranjevati filter.

tony1 ::

starfotr ::
Dokler avto ne gre na odpad. Filtri bencina so že dolgo (že na polu 6N je bilo tako) precej provizorični, ker je gorivo danes zelo kakovostno, in je izjemno redko, da bi bile v njem smeti.
Tudi, ko na 15 let starem avtu odpreš tank za gorivo, bo notri kot nov. Nekaj je k temu prispevalo tudi, da so tanki vsi plastični; včasih so bili kovinski in so tudi rjaveli, in je to moral iz goriva odstranjevati filter.
Rezervoarji goriva na avtih še zdaleč niso množično plastični kot je zaznati iz tvojega prispevka, prav tako gorivo ni tako zelo čisto. Če bi bilo vse to res, potem filtra goriva sploh ne bi bilo na nobenem avtu/stroju z vgajenim motorjem. Tako pa ima še motorka/kosilnica filter goriva.

tony1 ::
Sorry, živim v BMW svetu, kjer je bil menda zadnji tak e38...
Na kosilnice se pa nič ne spoznam, lahko le ugibam, da ima filter goriva zato, ker:
a) deluje v *mnogo* bolj umazanem okolju
b) se vanje naliva 2T mešanica in že pri tem pride do onesnaženja goriva
c) tanka se jih pogosteje kot avto (moot point, manjša velikost tanka?)
Na kosilnice se pa nič ne spoznam, lahko le ugibam, da ima filter goriva zato, ker:
a) deluje v *mnogo* bolj umazanem okolju
b) se vanje naliva 2T mešanica in že pri tem pride do onesnaženja goriva
c) tanka se jih pogosteje kot avto (moot point, manjša velikost tanka?)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()

kixs ::
Danes sem po stirih dneh dobil avto iz servisa. Narejen velik servis (menjava ketne, itd.). Potrebno je bilo se menjati akumulator, kao. Bom videl kako se bo to poznalo v enem tednu. Tako je cena iz prvotno ocenjenih 1050€, prisla na 1150 + 200 za akumulator. Zdej pa ima, da je naslednjih X let mir :lol:

hojnikb ::
Če mas BMW, bo mir "več let" bolj pobozna zelja, kot realnost, razn če je garazna kraljica.
#brezpodpisa

mugen999 ::
Danes sem po stirih dneh dobil avto iz servisa. Narejen velik servis (menjava ketne, itd.). Potrebno je bilo se menjati akumulator, kao. Bom videl kako se bo to poznalo v enem tednu. Tako je cena iz prvotno ocenjenih 1050€, prisla na 1150 + 200 za akumulator. Zdej pa ima, da je naslednjih X let mir :lol:
Preveri koliko isti akumulator stane v trgovini, da boš videl kako so te okoli prinesli. No če nočeš da te boli glava raje ne preveri.

birtija ::
Tudi jaz opažam, da so pri Toyoti "zlatarji".
Na računu imajo rubriko "popust", pa je nikoli ali zelo redko uporabljajo.
Če kdo pozna in servisira svojo Toyoto na "neoriginalnem/nepooblaščenem" servisu po normalnih cenah, prosim za kontakte na ZS.
Hvala!
Na računu imajo rubriko "popust", pa je nikoli ali zelo redko uporabljajo.
Če kdo pozna in servisira svojo Toyoto na "neoriginalnem/nepooblaščenem" servisu po normalnih cenah, prosim za kontakte na ZS.
Hvala!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena materiala na avto servisu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 26503 (10372) | starfotr |
» | Velik servis - absurdna cena? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 56349 (41797) | robo125 |
» | Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 38401 (20964) | bbbbbb2015 |
» | Mali servis - cena? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 28850 (26485) | Tilen |
» | Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 74579 (48523) | D3m |